لوازم شیک آشپزخانه

زندگی مدرن امروزی لوازم را به سوی مدرن بودن پیش می برد لوازم شیک آشپزخانه نیز یکی از این موارد است؛که به مرور زمان هم بروز  وهم شیک و فانتزی شده. در میان خانم های خانه دار وسایل فانتزی و کاربردی آشپزخانه بیشتر از هرچیز دیگری طرفدار پیدا کرده است زیرا هم لذت آشپزی را دو چندان و هم به آشپزخانه حال و هوایی دیگر می بخشد.
امروزه با استفاده از رنگ و طرح های گوناگون روند انجام امور ساده تر شده است، ابزارآلات آشپزخانه امروزه فراتر از یک وسیله ساده بوده و در حد یک اختراع شگفت انگیز فرد را هیجان زده می کند.

 

ماهی تابه چند منظوره

این نوع ماهی تابه ها معمولا از جنس چدن و بخش بندی شده هستند و مورد توجه عروس خانم ها،زیرا به سادگی می توان چند نوع غدا را در حال پخت آماده کرد.

کف گیر غدا

وسیله ای بسیار کاربردی که کمتر مورد توجه قرار گرفته کاربرد این وسیله زمانی بیشتر به چشم می آید که شما مشغول پخت مربا یا جوشاندن شیر باشید و همزمان کار دیگری را نیز انجام می دهید،در این هنگام این وسیله مانند یک قهرمان از سر رفتن و کثیف شدن گازتان جلوگیری خواهد کرد.

ظروف پدیرایی

جدیدترین ظروف پدیرایی که کار چند ظرف را انجام می دهد و می توان در آن چند خوراکی خوشمزه را کنار هم داشت؛ این ظروف برای میز های کوچک پدیرایی وخانه های کوچک گزینه عالی محسوب می شوند. با این ظروف فضای میزها بزرگتر شده و کنار آن می توان انواع سس ها و چاشنی ها را قرار داد.

اسلایسر سبزیجات

بهترین وسیله قطعه قطعه کردن میوه و سبزیجات افزودن زیبایی دو چندان به سالادها وسفره غذا و همچنین تسریع در آشپزی است.

تخته خرد کن ترازویی

تکنولوژی به کمک انسان آمده و کارها بسیار راحتر شده در این مورد باید به تخته خرد کن ترازویی اشاره کرد،این وسیله بسیار کاربردی، کار خرد کردن و اندازه گیری مواد غدایی را یکجا انجام داده و شگفتی می آفریند.

اسلایس کیک

همیشه هنگام قطعه قطعه کردن کیک شکل و فرم کیک به هم ریخته و قطعات منظم ویک اندازه برش می خورند این وسیله دل از کاربران خود برده زیرا در حالی که کیک را به قطعات مساوی تقسیم می کند و با شکل منحنی که دارد به قطعات کیک شکل زیبا تری می دهد.جنس این محصول معمولا از گالوانیزه بوده و قابل شسته شو است ،قابل استفاده در منزل و کافی شاپ ها است.

قالب ها ی فانتزی پنکیک و تخم مرغ

وسیله ای بسیار با مزه وکاربردی برای ماردان، مناسب پخت انواع پنکیک و تخم مرغ ،و کودکان را برای غدا خوردن تشویق می کند.

سیلندر های ادویه

ایران و هند ازجمله کشور هایی محسوب می شوند که از ادویه ها در غدا های خود استفاده می کنند،ادویه ها عطر و طعم خوبی به غدا ها می دهند این سیلندرها وسیله ای کاربردی وکم جا در آشپزخانه های ما خواهند بود.

همبرگر ساز خانگی

همبرگر های رستوران ها همه در اندازه های منظم و یک اندازه هستند، این وسیله آرزوی ما را برای درست کردن همبرگر های خانگی یک دست و منظم برآورده کرده و دیگر نیازی به همبرگر های فست فودی آماده نیست.
همانطور که بیان شد لوازم آشپزخانه یکی از پرکاربردترین هستند و به آشپزی سرعت بیشتری می بخشد و مانند یک دستیار در آشپزی به کمک شما می آید،با طرح های شیک و فانتزی که دارند لذت آشپزی را دو چندان می کنند.

4 thoughts on “لوازم شیک آشپزخانه

    • bakhaneh_admin says:

      سلام به علت دیر پاسخ دادان به کامنت تون عذر خوا هی میکنم امیدوارم از مطالب سایت استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم