راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی بسته به نوع سبک سرویس بهداشتی شما می تواند انواع مختلف و جنس های مختلفی داشته باشد.ست های بهداشتی در کنار سینک توالت،سینک روشویی،و در بعضی از موارد در کنار وان حمام و دوش قرار می گیرد، پس توجه به این نکته بسیار مهم است که با اجزا سرویس بهداشتی و حمام هماهنگی داشته باشد.عموما با توجه به فضای کم در سرویس های بهداشتی اندازه اقلام موجود در ست ها بسیار می تواند قابل توجه باشد چرا که در صورت حجیم بودن این اقلام مشکلاتی در فضای سرویس های بهداشتی ایجاد می شود البته برخی از افراد در خانواده های پرجمعیت خواهان ست هایی هستند که اقلام بیشتری داشته باشد و مثلا جا مسواکی بزرگتری باشد که بتوان تعداد بیشتری مسواک در آن جای بگیرد. بعلاوه وزن سبک اقلام این ست های بهداشتی می تواند عامل موثر در انتخاب آن ها باشد چرا که جابه جایی آن ها سخت تر می شود و می تواند برای خانم ها عاملی در انتخاب این ست های بهداشتی باشد.
ست های بهداشتی به دو صورت کلی تولید و عرضه می شود،یا یه صورت متحرک که بر روی روشویی قرار داده می شود و یا به صورت ثابت طراحی می شود که به صورت نصب داخلی ثابت می ماند.

ست های سرویس غیر ثابت

• نگهدارنده صابون
• نگهدارنده مسواک ها
• کفی ضد لغزش
• سبد نگه دارنده لباس
• دستگاه نگه دارنده شوینده های مایع ،شامپو
• سطل زباله و جارو حمام
• باکس نگه دارنده لیف ها
موارد بالا بسته به بزرگی و کوچکی سرویس حمام و دستشویی می تواند همه و یا برخی از این موارد باشد ست های سرویس بهداشتی غیر ثابت قابل جابه جایی و راحتتر قابل تعویض هستند و برای تنوع دکوراسیون انتخاب خوبی خواهد بود.

 

ست های سرویس بهداشتی ثابت

ست هایی که در قسمت قبل توضیح داده شد می تواند در برخی از انواع خود ثابت نیز تعریف شود
به طور مثال می توان به نگهدارنده صابون مایع و جامد،نگهدارنده مسواک اشاره کرد
وسایل که معمولا ثابت هستند مانند
• نگهدارنده رول و دستمال توالت
• ریل حوله
• قفسه نگهدارنه تجهیزات حمام
مزیتی که برای اجزای ثابت می توان قایل شد اینکه وسایل کمتر دچار ساییدگی،تخریب و استهلاک شده و طول عمر بیشتری دارند

عواملی که در انتخاب ست سرویس بهداشتی موثرند

تکمیل بودن از لحاظ اقلام موجود، در انتخاب ست سرویس بهداشتی باید دقت کنید که اقلامی که مورد نیاز است بصورت تکمیل در ست مورد نظر موجود باشد چراکه در برخی از ست ها معمولا جای حوله نیست در عوض جا برسی اضافه شده و باید قبل از انتخاب به دقت اقلام موجود را بررسی کنید؛ البته میتوان در صورت احتیاج بعدا جداگانه از ست اقلامی که لازم است تهیه کرد و به آن ها افزود.
قابل شستشو بودن، با توجه به این موضوع که ست های سرویس بهداشتی پیوسته در معرض آلودگی قرار دارند این موضوع اهمیت خاصی دارد که اقلام این ست های بهداشتی قابل شستشو باشند و بتوان در صورت نیاز آن ها را شستشو داد. که معمولا اکثر این ست ها قابل شستشو هستند و به راحتی میتوان آنها را شسته و خشک کرد. پس این موضوع از نکاتی است که باید در هنگام خرید این ست ها مورد توجه قرار گیرد تا بعدا در صورت نداشتن کارایی لازم مجبور به متحمل شدن هزینه های اضافی نباشیم.
تنوع رنگ بندی، رنگ بندی ست های بهداشتی یکی از فاکتورهایی است که بسیار مورد توجه خریداران قرار میگیرد چرا که ست کردن این اقلام با رنگ کاشی ها و دیوار ها و… پیوسته برای زیباترکردن مورد توجه خریداران است.به همین منظور شاید بتوان گفت ایجاد رنگ بندی های متنوع برای طرح های مختلف به منظور جلب توجه خریداران یکی از عوامل مهم در انتخاب این ست های بهداشتی است.
نکته پایانی این که،کیفیت جنس مواد پلاستیکی، جنس مواد سازنده ست های سرویس بهداشتی از دلایل مهم انتخاب یک ست سرویس بهداشتی مشخص است چرا که پلاستیک های مرغوب و باکیفیت پیوسته نظر خریداران را به سمت خودش جلب میکند و می تواند یک نقش بسزا در بلند مدت برای جلب توجه به سمت یک برند را ایفا کند. دوام محصولات در گرو جنس و کیفیت مواد ساخته شده است که میتواند توسط بسیاری از خریداران به یک عامل مهم تلقی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم