خرید سرویس پلاستیک جهیزیه

خرید لوازم آشپزخانه برای جهیزیه بسیار مهم است.خرید وسایل کاربردی تر در آشپزخانه مانند سرویس پلاستیک جزو مواردی است که باید در آن به خوبی دقت کنید.معمولا هنگام انتخاب سرویس پلاستیک دو اشتباه صورت می گیرد یکی صرفه جویی در هزینه که در این مورد برای اینکه پول کمتری صرف شود به دنبال ظروف ارزان قیمت و بی کیفیت می رویم ،در این مواقعه در مدت زمان کوتاه به خاطر کیفیت پایین هزینه دیگری بر ما تحمیل شده و مجبور به تعویض ظروف هستیم،دیگری انتخاب یک رنگ خاص یا رنگ مورد علاقه است که مجبور به انتخاب جنسی می شویم که باب میلمان نیست و مجبور به انتخاب شده و بعدا پشیمان می شویم.

سرویس پلاستیک جهیزیه

سرویس پلاستیک جهیزیه معمولا شامل وسایل ضروری است که در آشپزخانه استفاده می شود.
در انتخاب پلاستیک و لوازم ضروری آشپزخانه باید مواردی همچون :
• کیفیت ظروف پلاستیکی
• برند(مارک) ظروف
• رنگبندی(ست کردن با دیگر ظروف آشپزخانه)
• انتخاب درست و مطمئن
• ضخامت و مات بودن ظروف پلاستیکی را رعایت کرد.

رنگ های پر طرفدار سرویس پلاستیک جهیزیه

رنگهایی که معمولا در جهیزیه از آن استفاده می شود و بیشتر افراد آن را انتخاب می کنند می توان به :
گلبه ای،سرخ آبی،تیفانی،لیمویی،طوسی،آبی فیروزه ای،کرم،سفید،سبز نام برد
نکته ای که همیشه باید قابل توجه باشد اینکه، پلاستیک ها همیشه باید بدون بو و دارای رنگ و لعاب مناسب باشد؛ از پلاستیک های نازک و رگه دار استفاده نکنید.

سرویس حبوبات

ست حبوبات یکی دیگر از ست های محبوب و کاربردی جهیزیه محسوب می شود که در انواع مختلف و جنس های گوناگون تولید وعرضه می شود.
استیل، پلاستیکی یا شیشه ای؟
اولین موردی که در خرید سرویس حبوبات باید به آن دقت کرد جنس ظروف است؛ آنهایی که قالب وسایل آشپزخانه شان پلاستیکی و رنگی است به طبع به سمت ظروف پلاستیکی می روند اما مدتی است که این ظروف دیگر مورد استفاده نیست.


اما چرا ظروف شیشه ای؟
در آشپزخانه به دلیل وجود تنوع زیاد مواد غذایی و تسریع در آشپزی بهتر است از ظروف شیشه ای استفاده کنیم، تا در یک نگاه به محتویات درونی آن پی برده و به آشپزی سرعت بیشتری ببخشیم،علاوه بر این ظروف شیشه ای نمای آن را عوض کرده و اگر آشپزخانه شما در مکانی باشد که بیشتر به چشم می خورد این ظروف شیشه ای نمای آن را دو چندان خواهند نمود.حتما هنگام خرید ظروف شیشه ای به دنبال ظروفی باشید که ضخامت شیشه آن زیاد بوده زیرا هنگام استفاده زودتر از آنچه که تصور می کنید ترک می خورد و می شکند.


اما چرا ظروف استیل؟
ظروف استیل یکی از انتخاب هایی است برای افرادی که می خواهند آشپزخانه را با اجاق گاز،یخچال،ماکرویو و ماشین ظرفشویی استیل خود ست کنند؛البته ظروف رنگی هم وجود دارند که دارای درب های استیل هستندو به آشپزخانه حال و هوای دیگری می بخشند مزیت ظروف استیل این است که شکسته ،زرد و قر نمی شوند و فقط هنگام گرد وخاک گرفتن خیلی راحت و سریع با یک دستمال پاک می شوند. برای اینکه در هنگام استفاده از حبوبات هر بار درب ظروف را باز و بسته نکنیم، بهتر است از برچسب و یا از سرویسی استفاده کنیم که روی درب آن تلقی و شیشه ای است و محتویات داخل ظرف مشخص است.
در آخر باید این نکته را ذکر کرد که در انتخاب ظروف چه پلاستیکی چه استیل و شیشه در درجه اول به کیفیت کالای انتخابی دقت شود تا نیازی به هزینه و زمان دوباره نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم